12-10-2017

De www.AndriesBaele.Com Back - Webpage of a Belgian Jazzviolinist

For English scroll down

Sinds mijn laatste schrijven, werd het muzikale leven een pedagogisch streven. Mijn lesopdracht als muziekleerkracht – bij Class & Jazz en Muzikamanto – boeide menig mens en groeide gestaag door een stijgende vraag nu met de start van het nieuwe schooljaar. De rust keert stilaan weder, de routine doet haar werk. Ik kan terug aan de slag met stok, vedel en kist als improviserende violist.

Doch, mijn comeback ving in “stilte” reeds aan met de opname van een album van SoFie Jacobs en een clip van Masala. Maar, mijn retour kondig ik nu “luidkeels” aan met een eigen, nieuwe webstek, waarvan ik hoop dat u ze nog even bekijkt na het lezen van bovenstaande, bewust kortgehouden, relaas: www.andriesbaele.com .




English
Since my last writings, musical life came into strife with my pedagogical aspire. As a musicteacher – with Class & Jazz and Muzikamanto – I succeeded to captivate many students and now, with the start of the new schoolyear, schedules are full. Peace returns once more, routine does it’s work. Finally, I’m back on track with bow, fiddle and coffin as an improvising jazzviolinist.

Actually, my comeback started already in “silence” with recordings of SoFie Jacobs’ album and a teaser of Masala. But hereby, I announce my retour “aloud” with my own, freshly made webpage: www.andriesbaele.com .  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten